הנהג שנטרל את המחבל: "הקב"ה עזר לי לעשות מה שצריך"

המהדורה המרכזית No Comments on הנהג שנטרל את המחבל: "הקב"ה עזר לי לעשות מה שצריך"

ארתור חיימוב, נהג האוטובוס מהפיגוע הרצחני לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "הגעתי לאזור, הייתי בטוח שמדובר בתאונה, אלא שאז הבחנתי במחבל. הבנתי שאני חייב לרדת ולעשות משהו, לא היה אף אחד, אמרתי לו כמה פעמים תוריד את הסכין. כשהוא התקרב אלי ראיתי סכנה ממשית, ויריתי"

12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נהג האוטובוס שנטרל את המחבל בפיגוע אתמול בבאר שבע, ארתור חיימוב סיפר לאבי רבינא במהדורה המרכזית את פרטי האירוע: "אני ראיתי בהתחלה תאונה ואחרי זה ראיתי אדם שוכב על הרצפה ומחבל יוצא מהרכב ומנפנף עם הסכין. התקרבתי לבדוק אם זה אכן מחבל, וכשהתקרבתי ראיתי את הסכין בברור, דרכתי את הנשק וניהלתי איתו משא ומתן, הוא מתקרב אלי אבל גם זז אחורה כי אני מתקרב אליו ומראה מוכנות לתקוף אותו.

"לירות אני עדיין לא יכול בשלב הזה כי יש מסביב הרבה אנשים. עד שהבאתי אותו למצב שהתקרב אלי ממש ויריתי ישר לבטן ואז התקרב בחור שני ויורה בו פעמיים. אחרי שיריתי בו הוא נפל וזהו. חיכינו למשטרה ולאמבולנס", סיפר חיימוב.

"אני נהג אוטובוס בבאר שבע כבר שלוש שנים, לא חלמתי שאתקל במקרה כזה", אומר חיימוב. "אני עשיתי מה שיכולתי לעשות כדי שהמצב יירגע ולהציל בני אדם. כל אדם חושש באירוע כזה, אבל הייתי צריך לנטרל אותו וזה הדבר היחיד שעמד לי בראש. זה אירוע מאוד קשה, אבל הקב"ה עזר לי להתנהל שם כמו שצריך ולפגוע רק במחבל".



0 תגובות